"Dzięki nam nawiążesz nowe kontakty biznesowe dzięki innowacyjnej i elastycznej formule."

Zapraszamy na kolejną edycję blogowania o dyrektorach marketingu. Reklama to nasza pasja.

Spotem reklamowym nazywamy krótki film reklamowy.

Czas trwania materiału wynosi najczęściej 30 sekund, ale spotyka się też krótsze i dłuższe. Jest on wyświetlany lub nadawany w przerwach pomiędzy programami telewizyjnymi albo radiowymi. Zdarza się często, że reklama pojawia się w trakcie, na przykład filmu, przerywając go. Spoty nadawane są w tak zwanych blokach reklamowych. Emisja spotów reklamowych to podstawowa forma reklamy radiowej oraz jedno z głównych źródeł, z których utrzymują się prywatne stacje radiowe i telewizyjne. To także spory procent dochodów radiofonii i telewizji publicznych. 

Obecnie taka forma reklamy jest bardzo rozpowszechniona w Internecie, jako akcje reklamowe. Potocznie nazywana jest "wyskakującym okienkiem". Spoty ewoluowały i zaczęły być wykorzystywane przez różnego rodzaju firmy i instytucje. Przedsiębiorstwa często zastanawiają się, gdzie zrealizować filmy szkoleniowe?, na przykład dla nowych pracowników lub gdy wprowadzają nowe oprogramowania. Producent filmów reklamowych jest w stanie stworzyć dla nas film zawierający prawie każdy rodzaj treści, która może zostać rozpowszechniana.  np przez firmę http://clipshop.pl

Produkcja spotów reklamowych stanowi przede wszystkim wyzwanie dla agencji reklamowych, które prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych sposobów na dotarcie do jak największej rzeszy klientów. Spoty, największą popularnością cieszą się wśród małych firm oraz instytucji i organizacji pozarządowych czy fundacji. Coraz większa ich liczba inwestuje w ten nowoczesny rodzaj reklamy, licząc na szybsze rozpowszechnienie swojej marki oraz stanie się bardziej rozpoznawalnym na rynku.

Okiem reportera

reklama

promocja

spot

video

viral